Klantenservice
Hieronder vind je de meestgestelde vragen, ook wel de FAQ genoemd. Mocht je een vraag hebben welke hier niet tussen staat, scroll dan helemaal door naar beneden - daar staan onze contactmogelijkheden.
Meest gestelde vragen
Heb je een product al besteld en weet je de levertijd niet meer?
De levertijd van je bestelling wordt na het plaatsen van de order bevestigd per mail, zoek in je mailbox op de mail van JimboDeals en daar vind je de informatie die je zoekt.
Wij hebben de meestgestelde vragen en antwoorden met betrekking tot retourneren en ruilen voor je verzameld. Deze vind je hier: Pagina over retourneren en ruilen
Wij verkopen alleen producten welke in voorraad en leverbaar zijn, zodra een product niet meer beschikbaar is dan verdwijnt de optie om deze te kopen en komt er een inschrijfformulier te staan. Hier kan je je mail adres achterlaten - zodra het product weer in voorraad is krijg je dan automatisch een mailtje dat het weer besteld kan worden.
Wij verzenden alle bestelling met een trackingnummer, afhankelijk van de bestemming en het gewicht wordt er gekozen tussen DHL en PostNL
Wij verzenden alle bestellingen vanaf € 30,- GRATIS.
Onder de 30 euro gelden de volgende kosten:
Bestelbedrag | Verzendkosten | |
---|---|---|
0 tot 10 euro | 3,95 | |
10 tot 30 euro | 4,95 | |
Boven 30 euro | Gratis verzending |
Alle gangbare betaalmethoden worden door ons aangeboden;
Ideal, Creditcard, Paypal maar ook Google Pay en Apple Pay wordt al door ons ondersteund. En het mooie is dat ze allemaal kosteloos worden aangeboden.
Onze contactinformatie
Ons extern magazijn adres:
Jimbo DealsPapland 16
4206 CL, Gorinchem
Nederland
BTW nr: NL859017096B01
Kvk nr: 72177853
Let op, dit is een extern magazijn, voor retourinstructies ga je naar onze retourpagina gaan: Pagina over retourneren en ruilen
Neem contact met ons op
Via mail: Stuur je mail naar info@jimbodeals.nl, deze zal zo snel mogelijk beantwoord worden.